ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
พนักงานเสิร์ฟ-ชาย (โรงแรมเคป เฮ้าส์ ซ.หลังสวน กรุงเทพ ฯ)
บริษัท เกษมกิจ จำกัด
สถานที่ทำงาน : กรุงเทพ
หรือ
ปวส
ไม่จำกัด
full-time
1. Able to work flexible time
2. Detail knowledge of food and beverage
3. Have knowledge to cutlery set up in formal type.
4. Understanding for Standard Operating Procedure of Food and Beverage
5. Good Service mind and respect with guest
1. Assisting restaurant manager responsible for the never ending process of;
* Planning, organizing, staffing together with Management.
* Executing, controlling.
2. To coordinate the work of the service staff in order to achieve a smooth running operation of the restaurant. Striving to achieve excellent standards of service and efficiency. To replace the supervisory staff when necessity arises.
3. To perform any other duties set by hotel policies, management or his/her direct supervisor which are not included here above.
4. To supervise the staff, schedule their working hours, public holidays, annual vacation, submit sickness leave form and follow up this and predicament of the employees/the supervisor will keep the head of Department and the Human Resource Department informed of his employees status through the proper form supplied and if necessary verbally.
1.ประกันสังคม
2.ประกันชีวิตกลุ่ม
3.อาหารพนักงาน
4.ชุดพนักงาน
5.วันหยุด 2 วันต่อสัปดาห์
6.พักร้อน,วันหยุดนักขัตฤกษณ์
7.เซอร์วิจชาร์จ
8.ตรวจสุขภาพประจำปี
9.เงินช่วยเหลือพนักงานและครอบครัว
10.กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
ไม่ข้อมูล
Centara Life Government Complex Hotel & Convention Centre Chaeng Watthana
120 หมู่ที่ 3 ชั้น 1 อาคารศูนย์ประชุม ศูนย์ราชการเฉลิมพระเกียรติ ๘๐ พรรษา ๕ ธันวาคม ๒๕๕๐ ถนน แจ้งวัฒนะ แขวงทุ่งสองห้อง เขตหลักสี่ กรุงเทพมหานคร 10210 www.centarahotelsresorts.com/centra/cgc/